23.02.2015

Review: Primark P.S. Love Blush

Hello my sweet,

2 weeks ago I was at Primark and I went there once for cosmetics department. And there I found only

2.50 € for this beautiful Blash.
They had other colors, but I decided for this.
I had two weeks now uses this Blash, and can tell you something about it now.



Vor 2 Wochen war ich bei Primark und ich ging dort einmal für Kosmetikabteilung. Und es gibt nur fand ich

2.50 € für diese schöne Blash.
Sie hatten andere Farben, aber ich entschied mich dafür.
Ich hatte 2 Wochen verwendet nun dieses Blash, und können Sie etwas über es jetzt sagen.




Well then let's start time. ^ ^


                           I'm sorry about this kaputtenen corner, I found it accidentally on the floor.



The packaging of Blash is in a compact Golden Boy. On the cover is PS Love and schrieft in a beautiful black.
If you are in Opens one sees this beautiful Blash and a mirror.



Die Verpackung vom Blash ist in einer Goldenen kompakt Boy. Auf dem deckel steht P.S Love und ist in einer schönen schwarzen schrieft.
Wenn man in Öffnet dann sieht man diesen schönen Blash und einen Spiegel.


  
The Blash has a pink color with a violet undertone. The texture of Blash is very soft, and slightly powdery.
In this produckt sure you watch that one does not take too much of it, because it is quite a strong color.



Der Blash hat eine Rosa Farbe mit einem Violetten Unterton. Die Textur des Blash ist sehr weich, und ein wenig pudrig.
Bei diesem Produckt muss man wirklich aufpassen das man nicht zu viel davon nimmt, da es ein recht starke Farbe ist.




I can recommend you this Blash in any case, and for 2.50you can say nothing.


Ich kann euch diesen Blash auf jeden fall empfehlen, und für 2,50 kann man auch nichts dazu sagen. 



                                                                                                                         Sümi <3




1 Kommentar:

  1. Looks really nice.
    love the color...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    AntwortenLöschen